GDE Error: Error retrieving file - if necessary turn off error checking (404:Not Found)
مراحل انجام خدمات پس از فروش
- مراجعه کننده به نماینده زمانی که تایر با عیب مواجه می شود:
در این زمان خریدار می بایست حتما کارت ضمانت نامه خود را به همراه داشته باشد و به نماینده ای که از او خرید کرده مراجعه نماید.
- پس از بررسی تمامی موارد توسط نماینده فروش, نماینده با شرکت تماس گرفته و هماهنگی لازم جهت ارسال لاستیک را به عمل میآورد.
- نماینده فرم درخواست کارشناسی تایر خسارتی و کارت ضمانت را به آدرس شرکت ارسال مینماید.
- کارمندان دفتر مرکزی با نماینده هماهنگ کرده و تایر به انبار شرکت ارسال میگردد.
- پس از ارسال تایر, کارشناس مور تایید اداره استاندارد تایرها را بررسی کرده و نتیجه را مکتوب همراه با عکس به دفتر مرکزی ارائه میکند.
- دفتر مرکزی به نماینده فروش تایید یا عدم تایید تعلق گرفتن خسارت به تایر را کتباً همراه با مدارک کارشناسی شده اعلام میکند.
- در صورت تعلق گرفتن خسارت مبلغ مورد نظر به حساب مشتری واریز می گردد.لازم به ذکر است که مبنای محاسبه خسارت بنا به میزان فرسایش و یا به عبارتی عمق آج باقیمانده میباشد.
توجه: تنها به آسیبهایی که ناشی از اشکان در نحوه تولید / کنترل محصول, طرح تایر و یا مواد اولیه باشد خسارت تعلق خواهد گرفت.
